colinblog

Colin. Többen ismerik már ezt a nevet, mint szeretném, ezért külön magyarázatot nem adok.. Ellenben ha lövésed sincs ki vagyok, akkor olvasgass nyugodtan.

Friss topikok

  • munki_: fuck it, végre. én se írok sűrűn, de majd ha kész az új blog, mert lesz rá 5 percem, akkor remél... (2010.11.02. 11:15) Újrakezdés.
  • Huni_: a múltkor valami olyasmit említett, hogy fullos a naptára, netezni is mobilról szokott :D (2010.09.16. 20:46) keserédes.
  • munki_: csak ismételni tudom a többieket, az én agyamat is felbaszná. mert ha azért csinálná, h téged is ... (2010.04.28. 00:43) Ideg.
  • SassyGurl: én kifejezetten igénylem a külön "szociális életet", mindenkinek legyen meg a saját kis tere saját... (2010.04.27. 17:51) kérdés
  • SassyGurl: kalappal, legyetek boldogok!:) (2010.04.27. 17:47) jahogy bejegyzés.

HTML

nő, suli, foci

2010.04.11. 19:24 | azajohanekedjo | 3 komment

Anno olvastam a Bridget Jones-ban (fuj, szánalmas, tudom, de haljak meg, nekem tetszettek benne a poénok) a következő idézetet: "Köztudott, hogy amint életem egyik fele rendbe jön, a másik fele rögtön elromlik" na jó, talán nem kellene idézőjelet használnom, mivel rohadtul nem így van szó szerint, na mindegy, ez a lényeg.

Szóval most meglepően jó minden a Lánykával. Jól érzem magam vele, mikor nincs velem, amolyan hiányérzetszerűséget is átélek, de ha vele vagyok, repül az idő.
Életem másik 2 fontos része, (sajnos) az iskola viszont rohadtul el lett hanyagolva, mondhatni be sem jártam, szóval ideje hogy összekapjam magam, és - leírni is szörnyű - tanuljak. Lusta vagyok leülni tanulni, de olyan szinten, hogy ha nem lenne ilyen kibaszott szerencsém folyton, akkor alig lenne kreditem. Ez pedig nem állapot.
Viszont a jelenlegi legnagyobb dráma az életemben a Real Madrid - Barcelona mérkőzés volt, katasztrófa, egyszerűen katasztrófa. A sírás szélén álltam, rossz nézni, ahogy életem csapatát a legnagyobb rivális legyőzi.

Remélem, hogy azért megérem azt is, mikor életem minden területére pipát tehetek. Tudom, sokak szerint ezek legyenek a legnagyobb gondjaim, de momentán ezek aggasztanak. Nem is kicsit.

 

update: Google maps-al megnéztem, még meg van az iskola. Ez is valami.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://colinblog.blog.hu/api/trackback/id/tr81912694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrie 2010.04.11. 22:47:45

pont a minap ugattam le egy valakit,hogy ne szólja le problémáimat, mert mondta,hogy bárcsak neki is az lenne a legfőbb problémája,hogy folyton balhézik a barátaival. utálom mikor így leszólnak mások, természetesen idősebbek szokta, mert ők olyan marha bölcsek és úgy estek ki az anyjukból,hogy mindent tök faszán tudtak.

ez a Bridget Jones- aranyos. :D nekem egy csomó ideig nem engedte anyu elolvasni.(jójótudom:D) :D 12 évesen megnézhettem a filmet, de a könyvet nem olvashattam..., mindegy, de listán van,hogy elolvasom,csak nincsnekem ennyi időm :D

wannaknow 2010.04.12. 17:01:22

A meccset állítólag kurvaanyázva néztem végig, de szerencsére olyan mattrészeg voltam, hogy nem fogtam fel belőle semmit. Jobb ez így :)

azajohanekedjo 2010.04.12. 19:31:02

@Łorrie: Javaslom elolvasni, jobb mint a film. :)

@zoltanwannafcuk: bár én is bebasztam volna... én félidőben megkönnyeztem, aztán viszont tömény semmit éreztem. Igen, én ilyet is tudok. :)
süti beállítások módosítása