colinblog

Colin. Többen ismerik már ezt a nevet, mint szeretném, ezért külön magyarázatot nem adok.. Ellenben ha lövésed sincs ki vagyok, akkor olvasgass nyugodtan.

Friss topikok

  • munki_: fuck it, végre. én se írok sűrűn, de majd ha kész az új blog, mert lesz rá 5 percem, akkor remél... (2010.11.02. 11:15) Újrakezdés.
  • Huni_: a múltkor valami olyasmit említett, hogy fullos a naptára, netezni is mobilról szokott :D (2010.09.16. 20:46) keserédes.
  • munki_: csak ismételni tudom a többieket, az én agyamat is felbaszná. mert ha azért csinálná, h téged is ... (2010.04.28. 00:43) Ideg.
  • SassyGurl: én kifejezetten igénylem a külön "szociális életet", mindenkinek legyen meg a saját kis tere saját... (2010.04.27. 17:51) kérdés
  • SassyGurl: kalappal, legyetek boldogok!:) (2010.04.27. 17:47) jahogy bejegyzés.

HTML

Újrakezdés.

2010.10.22. 21:38 | azajohanekedjo | 4 komment

 Üdv.

 

1000 éve?

Körülbelül. :) Nagyon eltűntem, tudom. Nem adtam magamról életjelet sem, bocsánat. De most itt egy új bejegyzés.. Kíváncsi vagyok észreveszi-e valaki egyáltalán. Sebaj, azért írok. :)

Nem ígérek olyat sem magamnak, sem a kedves olvasóimnak, hogy a jövőben minden nap, minden másnap postolni fogok. Bár lenne annyi kedvem hozzá mint Ridernek. :) Pacsi neki. Egyszerűen csak akkor írok, mikor van kedvem, az elmúlt fél(?) évben nem volt.

Hogy mi történt velem? Rengeteg minden. Mögöttem egy tartalmas nyár, Törökország, Erdély, Romantikus nyárvégi utónyaralás, Oktoberfest, csak hogy a helyszíneket említsem. Van már munkahelyem is, építgetem a saját kis karrierem, mert nagyon hálás vagyok szüleimnek azért, hogy nekem majd csak "bele kell ülni" a kész vállalkozásba. De azért.. jó lenne felmutatni valamit, amihez nekik nincs közük, és elmondani, hogy igen, ezt én MAGAMTÓL értem el. Ez egy jó érzés.
Szóval pár szót a saját vállalkozásról. Grafikusként dolgozok a munkahelyemen, papíron recepciós vagyok, gyakorlatban pedig photoshoppal pepecselek. :) Ha Isten is úgy akarja, most még másik helyre is mehetnék dolgozni.. Első lépésnek szerintem nagyon jó. Ezzel már elértem az ingyen fodrászt, ingyen konditermet, ingyen személyi edzőt, ezeket mindet megspórolom :)

Ennyit erről.

A legfontosabb pedig, és talán ezzel kellett volna kezdenem, egy komoly kapcsolatban vagyok már lassan 8 hónapja, azzal a lánnyal akiről a legutóbbi bejegyzésem is szólt. Túl vagyunk sok kis vitán, összezördülésen, de Szeretem, na. Nagyon. Ő is engem. Nagyon. :)

Szóval szép az élet, az egyetem meg... fuck it.

A bejegyzés trackback címe:

https://colinblog.blog.hu/api/trackback/id/tr632391887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrie 2010.10.29. 22:20:21

úgy tűnik, mintha komolyodtál volna :) sok sikert a továbbiakban is :) :)

azajohanekedjo 2010.10.29. 22:29:52

Komolyabb?
Talán. Remélem. Ha komolyabb lennék egy icipicit foglalkoznék az egyetemmel is.. nem tehetek róla, az én agyacskám már a vállalkozásokon, munkán, kereseten, a nagy betűs ÉLETen jár, nem pedig azon hogy még többet kelljek tanulni :/

Lorrie 2010.10.30. 22:22:09

Hát nekem ebből az írásból úgy tűnik. 8 hónapja barátnőd van, akit szeretsz, munkád van, stb. Jó,akkor az egyetemet ne számítsuk. De sokkal jobb ez az írásod, mint a régiek :D Jó, azokat is szerettem, de ez olyan letisztultabb.... vagy mittudomén :D

munki_ 2010.11.02. 11:15:22

fuck it, végre.

én se írok sűrűn, de majd ha kész az új blog, mert lesz rá 5 percem, akkor remélhetőleg beindul minden a régi kerékvágásban. lesz minden, nők, pia, drogok, ja az nem. :) meg persze egyetem..
süti beállítások módosítása