colinblog

Colin. Többen ismerik már ezt a nevet, mint szeretném, ezért külön magyarázatot nem adok.. Ellenben ha lövésed sincs ki vagyok, akkor olvasgass nyugodtan.

Friss topikok

  • munki_: fuck it, végre. én se írok sűrűn, de majd ha kész az új blog, mert lesz rá 5 percem, akkor remél... (2010.11.02. 11:15) Újrakezdés.
  • Huni_: a múltkor valami olyasmit említett, hogy fullos a naptára, netezni is mobilról szokott :D (2010.09.16. 20:46) keserédes.
  • munki_: csak ismételni tudom a többieket, az én agyamat is felbaszná. mert ha azért csinálná, h téged is ... (2010.04.28. 00:43) Ideg.
  • SassyGurl: én kifejezetten igénylem a külön "szociális életet", mindenkinek legyen meg a saját kis tere saját... (2010.04.27. 17:51) kérdés
  • SassyGurl: kalappal, legyetek boldogok!:) (2010.04.27. 17:47) jahogy bejegyzés.

HTML

3

2010.04.06. 01:47 | azajohanekedjo | 5 komment

A mostani bejegyzésemet 3 részre osztom, akit valamelyik nem érdekel, ugorja át nyugodt szívvel. :)

Akkezdet Phiai - Kottazűr

Nos, végre kijött. Ezt is megértük. 7 év, igen, ennyi idő telt az Akkezdet c. lemez óta, a sok-sok fake dátum után 2010-ben gondoltak egyet a srácok, és kiadtak egy duplalemezt, 30 track, semmi skit, a színvonal pedig... Hozza az első lemez szintjét. Ami hatalmas szó, mert ha Wacuum, akkor Kezdet. Ez ilyen egyszerű. Nem hittem volna hogy meg tudják ismételni azt a színvonalat...

A Nő

Akivel a változatosság kedvéért most épp minden rendben. :) Fura ez, egyik nap úgy felcseszi valamivel az agyam, hogy legszívesebben elmennék egy kurvához, hátha jobb kedvem lesz tőle, másik nap pedig kajak hiányzik. Ehh bazzeg, picsogok mint valami szűz tinilány, lőjetek agyon. Igazából ez a legjobb a blogban: aránylag névtelenül\arctalanul lehet sipákolni. Esetemben, sajnos csak aránylag.

A blogról

Itt szeretném megragadni az alkalmat és megköszönni a sok kedves vállveregetést\megjegyzést\biztatást, amit azért kaptam mert úgy döntöttem írom tovább a blogot. Szóval nagy köszönet Nektek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colinblog.blog.hu/api/trackback/id/tr31897805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrie 2010.04.06. 10:38:07

én is veregetem a vállad, és megnyíltam again.... lorrie.blogozz.com

wannaknow 2010.04.06. 18:57:26

Csajügyben soha ne reménykedj. Csak át akar baszni az összes. btw, albumhoz tudsz adni download linket?

azajohanekedjo 2010.04.06. 20:33:31

@zoltanwannafcuk: hotfile.com/dl/36551200/279a8df/Akkezdet.Phiai-Kottazur.HU-2010-AKPH.cypdru.nigga.up.rar.html

remélem azért, hogy egyszer találok 1 olyat aki nem akar átbaxni.

@Łorrie: üdv újra a blogolók közt. :)

wannaknow 2010.04.08. 13:28:08

@Fowl: Hát hajrá. Ettől függetlenül nekem az jön le a posztjaidból meg a régi blogodból, hogy élvezed az életed :)
a linkért meg köszi.
süti beállítások módosítása