colinblog

Colin. Többen ismerik már ezt a nevet, mint szeretném, ezért külön magyarázatot nem adok.. Ellenben ha lövésed sincs ki vagyok, akkor olvasgass nyugodtan.

Friss topikok

  • munki_: fuck it, végre. én se írok sűrűn, de majd ha kész az új blog, mert lesz rá 5 percem, akkor remél... (2010.11.02. 11:15) Újrakezdés.
  • Huni_: a múltkor valami olyasmit említett, hogy fullos a naptára, netezni is mobilról szokott :D (2010.09.16. 20:46) keserédes.
  • munki_: csak ismételni tudom a többieket, az én agyamat is felbaszná. mert ha azért csinálná, h téged is ... (2010.04.28. 00:43) Ideg.
  • SassyGurl: én kifejezetten igénylem a külön "szociális életet", mindenkinek legyen meg a saját kis tere saját... (2010.04.27. 17:51) kérdés
  • SassyGurl: kalappal, legyetek boldogok!:) (2010.04.27. 17:47) jahogy bejegyzés.

HTML

agyfasz

2010.04.04. 01:48 | azajohanekedjo | 15 komment

Faszomat a nőkbe.

újra és újra felbaszom magam azon a rengeteg kibaszott apróságon, ami kb. minden nőben benne van, ilyenkor jut eszembe, hogy mennyivel egyszerűbb volt az életem amikor csak csajoztam, szórakozóhelyek női WC-iben sikerült megoldanom a nemi aktust (nagyon szépen kifejezve) és másnap megint a legkomolyabb problémám a másnaposság volt.

Százszor megfogadtam már magamnak, hogy magasból leszarom a női hülyeségeket és nem foglalkozom vele, de nem tudom megállni, kurvára felbasz hogy először emlékeztetnek arra hogy valamit elfelejtettem, aztán rohadtul nem mondják meg hogy mit felejtettem el, aztán amikor végre kiderül hogy mit felejtettem el, akkor azt mondja hogy nem haragszik, de mostmár azért sem.

Bocs hogy nem írom le pontosabban, most képtelen vagyok rá, idegből gyorsan kiírtam. Nincs ezen a kibaszott földön normális nő. Vagy ha van akkor meg én vagyok a balfasz.

Ehh.

https://www.youtube.com/watch?v=HRc6H9xRHp0

Az izmok megfeszülnek, a szív duplán dobban,
Az eddig felgyülemlett harag most kirobban.
Nyomban fel lobban a gyűlölet máglya lángja,
A testet átjárva hajtja igába…

A bejegyzés trackback címe:

https://colinblog.blog.hu/api/trackback/id/tr671893129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wannaknow 2010.04.04. 10:02:37

Ironikus, hogy kb ugyanakkor írtad meg ezt a bejegyzést, amikor engem is hihetetlenül felbaszott egy csaj. Bár talán az később volt, és háromnegyed kettőkor még a rendőrök elől menekültem :)

jateknyuszi 2010.04.04. 19:09:11

Még én sem? :( Nyugi, nők miatt nem érdemes idegeskedni, mint ahogy férfiak miatt sem... :) ilyenkor kell azt mondani, hogy "ha nem mondod el, akkor teljes mértékben leszarom és nem is fog érdekelni." és persze tégy is úgy, ha már nagyon kivagy... :/
Amúgy már hiányoztál nagyon. :)

azajohanekedjo 2010.04.04. 22:01:42

@zoltanwannafcuk: lehet rosszul állt a Hold. Vagy nemtom, de a legtöbb haveromnak jelenleg épp nőgondjai vannak.

@jateknyuszi: Örülök hogy hiányoztam. :) Pedig egy ilyen "fura" blog... :D Te normális vagy, de Te barát vagy. BarátCsaj lehet jóarc. :)

munki_ 2010.04.04. 22:51:40

mocskos kurva mind! bitófára velük.. :)

de most van barátnőd, ugyebár, és - bár nem rémlik, h mióta vagytok együtt, de - már most ilyen "ugye nem felejtetted el?" dolgokkal traktál? vagy ez csak számomra zavaró?

Gjoe 2010.04.04. 22:57:26

Egész véletlenül nem most volt hónap fordulótok?:)
Vagy hasonló csecsebecsék?:D

azajohanekedjo 2010.04.05. 00:23:32

@munki_: Nem csak számodra zavaró. Kurvára bosszantó, de pont ezek miatt nem veszem véresen komolyan ezt a dolgot.
Egyelőre el vagyunk és kész.

@Gjoe: öö, ezt miért is kérdezed?

Gjoe 2010.04.05. 01:30:42

először emlékeztetnek arra hogy valamit elfelejtettem, aztán rohadtul nem mondják meg hogy mit felejtettem el..

Erre kérdeztem egy korábbi bejegyzésedből kiindulva, ahol asszem 3 hetet említettél.
Csupán tipp volt, hogy ez volt e a feledés tárgya.

Gjoe 2010.04.05. 01:32:50

Csak tippeltem egy korábbi bejegyzésedből kiindulva, ahol 3 hetes járást említesz:)
Persze ha nincs köze hozzá, akkor vedd úgy, hogy nem kérdeztem:D

Gjoe 2010.04.05. 01:33:57

Sry a dupla kommentért:P
Volt kis fagyás, és nekem nem jelent meg az első válaszom.

azajohanekedjo 2010.04.05. 02:41:06

@Gjoe: Egyébként igazad van. :) Most volt a hónap...

phelan76 2010.04.05. 18:46:18

"vagy ha van akkor meg én vagyok a balfasz."

megnyugtat ha azt mondom hogy pontosan?
:)

azajohanekedjo 2010.04.05. 22:55:21

Jó fej vagy, mint mindig phelan. :D

phelan76 2010.04.06. 00:19:06

igyekszek Colin :)

a nők lököttek, mi meg balfaszok vagyunk.
így megy ez.
:)

aJeti 2010.04.06. 13:35:28

tök jól leírtad, hallod-e. szinte láttam is amerikai tiniszereplőkkel szélesvásznon. :)
ez nem basztatás, nehogyaszidd.

vagyok, aki vagyok... 2010.04.06. 13:43:15

két eset van
a. a csaj kinövi, kérdés, hogy te kibírod-e eddig
b. megszokod

és ne reménykedj. minden csaj ugyanolyan. csak van, amelyik jobban el tudja neked adni.... :)
süti beállítások módosítása